“Περιηγηθείτε ελεύθερα στους ορόφους, ξαπλώστε σε πλούσιες μαξιλάρες και αφήστε τον ήχο να σας νανουρίσει ή ξαγρυπνήστε χορεύοντας μπροστά στα decks. Φορέστε πιτζάμες, κομπινεζόν, slip dresses και νιώστε σαν στο σπίτι σας. Όλη νύχτα άλλωστε εκεί θα είμαστε…”
Τι τις θέλουμε τις πυτζάμες, τι τα θέλουμε και τα Γράμματα και τις Τέχνες τελικά...
Μόνο Αγάπη!!!
Τι τις θέλουμε τις πυτζάμες, τι τα θέλουμε και τα Γράμματα και τις Τέχνες τελικά...
Μόνο Αγάπη!!!
Πράγματι οι εκθέσεις τέχνης στους ημιόροφους καφετεριών και εστιατορίων δεν λέει.
Πιο κοντά στις τάσεις της νέας τεχνοκριτικής θα ήταν να γίνονται στις εισόδους των ξενοδοχείων ΧΧΧ.
-----------------
Εκτός από τον Ρίτσο με τα φρέσκα φασολάκια, υπάρχει κανένας άλλος ποιητής που να εξυμνεί τα λαδερά;
------------------
Το να ασχολείται ένας άσχετος με την Τέχνη ίσως είναι ψυχοθεραπεία γι αυτόν, αλλά ποιος υπολογίζει τα ψυχικά τραύματα που δημιουργεί στους καλλιτέχνες;
----------------------
"Η συγγραφέας θα προσφέρει κέρασμα στους παρευρισκόμενους."
(διαβάζω σε πρόσκληση για παρουσίαση βιβλίου)
Ναι αλλά δεν μας λες τι!!!
Ναι αλλά δεν μας λες τι!!!
------------------------
“Ο Θόδωρος Μπρουσκομάτης κάνει ομολογουμένως κάτι ασυνήθιστα παράξενο, αλλά σίγουρα όχι αδιάφορο. Δημιουργεί κουτιά λατρείας σαν εκείνα τα μεξικάνικα εικονίσματα για τους νεκρούς αγαπημένους. Ύμνος στην kitsch αισθητική και την ποπ κουλτούρα, τα diorama boxes του Θόδωρου περιέχουν όποια προσωπικότητα βάλει ο νους σου και δεν περιορίζονται πουθενά. Από την Αλίκη Βουγιουκλάκη, περνούν στon Prince και φτάνουν μέχρι τον Marx και τον Άρη Βελουχιώτη.”
-----------------------------------------
Τραβάμε μια κορώνα αρχαιογνωσίας, ανακατεύουμε και μερικές μήτρες (σε εμμηνόπαυση) και ελάχιστα οιδιπόδεια, μην παρεξηγηθούμε, τυπώνουμε μερικούς κλασσικούς φράγκικους πίνακες, (δηλαδή πιάνουμε θέματα εντελώς πρωτότυπα και πρωτάκουστα) απευθυνόμαστε στην ...ειδικό και καθαρίσαμε. Η διασημότητα χτυπάει την πόρτα μας. και αντί να μας πάρουνε με τις κοτρώνες, τους τις πετάμε εμείς. Αρχαιολαγνεία, η σίγουρη συνταγή.
---------------------
Θυμάμαι, παλιότερα, όταν κάποιος αγιογράφος είχε προσπαθήσει να τοιχογραφήσει μια εκκλησία με τυπωμένους επιζωγραφισμένους καμβάδες, είχε κληθεί το καλλιτεχνικό Επιμελητήριο να ερευνήσει το σκάνδαλο.
Αντίθετα, στις γκαλερί του Κολωνακίου, οι τυπωμένοι από φωτογραφίες και επιζωγραφισμένοι πίνακες θεωρούνται αριστουργήματα. Γι αυτό και η αγιογραφία θεωρείται τέχνη χωρίς ...μέλλον.
Θυμάμαι, παλιότερα, όταν κάποιος αγιογράφος είχε προσπαθήσει να τοιχογραφήσει μια εκκλησία με τυπωμένους επιζωγραφισμένους καμβάδες, είχε κληθεί το καλλιτεχνικό Επιμελητήριο να ερευνήσει το σκάνδαλο.
Αντίθετα, στις γκαλερί του Κολωνακίου, οι τυπωμένοι από φωτογραφίες και επιζωγραφισμένοι πίνακες θεωρούνται αριστουργήματα. Γι αυτό και η αγιογραφία θεωρείται τέχνη χωρίς ...μέλλον.
----------------------
Πως κάνουν καριέρα οι Έλληνες στο εξωτερικό:
Διαβάζω: Η Ελληνίδα -τάδε- είναι -"Κορυφαία φυσικός στον κόσμο."
Στο ίδιο άρθρο κάτω από αυτόν τον τίτλο: "θεωρείται μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανερχόμενες ερευνήτριες" Το οποίο είναι τελείως διαφορετικό.
Ο τίτλος είναι για τους Ιθαγενείς.
Μετά, διαβάζω πως το ίδρυμα στο οποίο διορίστηκε: "βρίσκεται στην αιχμή των αναζητήσεων στη Φυσική παγκοσμίως". Αυτό, όσο και να γκούγκλαρα, και στα Αγγλικά, το βρήκα μόνο σε ιστοσελίδες της χώρας όπου βρίσκεται το εν λόγω ίδρυμα. (Τον Καναδά)
Γουγλάροντας περαιτέρω, ανακάλυψα πως τόσο το ίδρυμα, όσο και η έδρα που κατέλαβε η Ελληνίδα Φυσικός, είναι ελληνικά δημιουργήματα, από ελληνικές δωρεές.
Ειδικά η έδρα, δημιουργήθηκε μόλις τώρα, και την εγκαινίασε η Ελληνίδα!Της εύχομαι να γίνει η πρώτη, ειλικρινά, αλλά δε νομίζω πως δημοσιεύματα σαν το παραπάνω την βοηθάνε γι αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου